Opći uvjeti kupnje

Prodavatelj: Alimar d.o.o. / OIB: 82978630058 / Sv. Nikole Tavelića 64 / 23000 Zadar / Hrvatska

Načini kupnje

Kupnja u DRAGGER web trgovini moguća je na dva načina:
   1. Roba na lageruKupac kupuje stroj direktno putem web shopa. Plaćanje se vrši po dogovoru, a cijena prijevoza se dodatno dogovara s kupcem. Sva roba se isporučuje Franko Zadar.
   2. Personalizirana narudžbaKupac može naručiti stroj koji se izrađuje po narudžbi ( motor, alati, dodatne funkcije, boja). U tom slučaju uplaćuje se 30% pologa unaprijed, a ostatak prije preuzimanja.

Načini plaćanja

   Kupnju je moguće izvršiti na sljedeće načine:
  1. Avansno plaćanje na IBAN Alimar d.o.o.
  2. Kartično plaćanje putem Corvus Pay sustava (Visa, Mastercard i druge kartice)
  3. PayPal
  4. Wire transfer
   Sve uplate vrše se isključivo na poslovni IBAN Alimar d.o.o.

Isporuka i rokovi

  1.    Roba sa skladišta isporučuje se odmah po vidljivoj uplati.
  2.    Personalizirane narudžbe isporučuju se u roku od 45 do 80 dana, ovisno o konfiguraciji i vanjskim faktorima.Moguće su vremenske odgode isporuke zbog objektivnih razloga (transport, carina, tvornica).
  3. Dostava na adresu moguća je uz prethodni dogovor. Roba je Franko ZadarReklamacije i povrati
   Povrat robe nije moguć, osim u slučaju tvorničke greške ili problema obuhvaćenih garancijom. Kupac ima pravo prijaviti reklamaciju u roku od 14 dana od preuzimanja stroja.
   Reklamacija se podnosi putem:
  1. WhatsApp broj 095 364 3202
  2. Putem e-maila
  3. Putem kontakt forme na stranici
   U slučaju odobrene reklamacije, proizvod će biti popravljen ili zamijenjen prema uvjetima garancije.

 Garancija i uvjeti 

   Svi DRAGGER strojevi dolaze s 12 mjeseci garancije na osnovni stroj i tvorničke dijelove. Garancija vrijedi od dana kada kupac preuzme stroj.
   Garancija pokriva: tvorničke greške na motoru (Cubota/Yanmar), hidraulici, šasiji i tvornički ugrađenim električnim komponentama, strukturna oštećenja uzrokovana greškom u materijalu ili zavarivanju (prema V-normi)
   Garancija ne pokriva:potrošne dijelove (filtri, sajle, ulje, gume, zupci, brtve) oštećenja nastala nepravilnim korištenjem, preopterećenjem ili neodržavanjem, štetu od samostalnih preinaka, neovlaštenih popravaka ili korištenja u nepredviđenim uvjetima
   Postupak prijave garancije: Kupac treba poslati opis problema, serijski broj stroja i fotografije/video putem WhatsApp-a, e-maila ili formulara. Odgovaramo u roku 48 sati i dogovaramo daljnje korake (servis, zamjena dijela ili druga rješenja). DRAGGER zadržava pravo odbiti garanciju ako se utvrdi da je kvar nastao greškom korisnika, pogrešnim održavanjem ili korištenjem izvan specifikacija.

Podrška i usluga nakon kupnje 

   Uz svaki DRAGGER stroj kupac dobiva: Digitalni onboarding set (PDF vodiči, video upute, QR kodovi), set filtera i ulja za godinu dana održavanja, kutiju sa specifičnim alatom.
   Dostupna je korisnička podrška za savjete, edukaciju i pomoć. Mobilni servis i isporuka dijelova prema potrebi.

 © Sva prava pridržana – Alimar d.o.o.